[GwW] Folia samoprzylepna kolorowa - duze formaty
Red
2006-10-27 14:46:59 UTC
Folia kolorowa samoprzylepna.
Zalezy mi na arkuszu 180/50 cm w jednym kawa³ku.
Jak by to by³ Ursynów to bym sie ucieszy³ na maksa :)
Proszê o pomoc.
Red

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0643-8, 2006-10-27
Przetestowano na: 06-10-27 17:45:55
Hades
2006-10-27 16:01:48 UTC
Użytkownik "Red"
Folia kolorowa samoprzylepna.
Zalezy mi na arkuszu 180/50 cm w jednym kawałku.
Jak by to był Ursynów to bym sie ucieszył na maksa :)
Proszę o pomoc.
Red
Jesli sie nie myle to folia w arkuszach wystepuje w formacie B-1
to znaczy 70 x 100 centymetrow. Jesli potrzebny jest Ci format
"nietypowy", to proponuje odwiedzic punkty wycinania liter i znakow
na foliach samoprzylepnych (plotery). Moze ktorys grzecznosciowo
sprzeda Ci odpowiedni kawalek z roli.
AM
Kamikazee
2006-10-27 20:10:42 UTC
Post by Red
Folia kolorowa samoprzylepna.
Zalezy mi na arkuszu 180/50 cm w jednym kawałku.
Jak by to był Ursynów to bym sie ucieszył na maksa :)
Proszę o pomoc.
Swego czasu był sklep z literami samoprzylepnymi w pasażu ursynowskim na
przeciwko zajezdni 195 lub 118 niedaleko metra Ursynów o ile się nie mylę.
SonyEricsson K300i Links - http://kamikaze.mp.waw.pl/home/k300i/
Bartosz 'Seco' Suchecki
2006-10-27 20:24:58 UTC
Post by Red
Folia kolorowa samoprzylepna.
Zalezy mi na arkuszu 180/50 cm w jednym kawa³ku.
Jak by to by³ Ursynów to bym sie ucieszy³ na maksa :)
Proszê o pomoc.
Swego czasu by³ sklep z literami samoprzylepnymi w pasa¿u ursynowskim na
przeciwko zajezdni 195 lub 118 niedaleko metra Ursynów o ile siê nie mylê.

Metra Stok³osy niedaleko nie wiem czy to zajezdnia 195, ale w ka¿dym razie
ko³o pêtli autobusowej
ken/cieszwskeigo. Ale tam mo¿e byc drogo!

Ja bardzo polecam http://www.stakryl.com.pl/, nie na Ursynowie, ale warto,
szczególnie ¿e folia nie jest ca³kiem tania. Chyba maj± gdzie¶ swoja filiê,
zadzwoñ i zapytaj.

Poza tym mo¿e google:

http://kabaty.pl/?aSF=wizytowki_grupa&idg=98&idw=375

Pozdrawiam