jak dojechac
Józef
2003-10-17 13:44:43 UTC
mam pytanie jak dojechac z Centralnego na ul Radiowa na Bemowie ?
i drugie pytanie jak dostac sie z centralnego na ul Lesna w Pyrach
dzieki za odpowiedz
Ryszard Rączkowski
2003-10-17 14:14:12 UTC
Post by Józef
mam pytanie jak dojechac z Centralnego na ul Radiowa
na Bemowie ?
Autobus 105, odjeżdżający z Dw. Centralnego.
Wysiadasz na przystankach pomiędzy Starym Bemowem, a Wrocławską, w
zależności, na którym odcinku Radiowej zamierzasz się znaleźć.

Pozdrawiam z Bemowa,
Rico.
Fazero
2003-10-17 14:13:56 UTC
507
Post by Józef
mam pytanie jak dojechac z Centralnego na ul Radiowa
na Bemowie ?
Autobus 105, odje¿d¿aj±cy z Dw. Centralnego.
Wysiadasz na przystankach pomiêdzy Starym Bemowem, a Wroc³awsk±, w
zale¿no¶ci, na którym odcinku Radiowej zamierzasz siê znaleŒæ.
Pozdrawiam z Bemowa,
Rico.
Pawel W.
2003-10-17 15:52:30 UTC
Autobus 105, odje¿d¿aj±cy z Dw. Centralnego.
Wysiadasz na przystankach pomiêdzy Starym Bemowem, a Wroc³awsk±, w
zale¿no¶ci, na którym odcinku Radiowej zamierzasz siê znaleŒæ.
Jest jeszcze taka linia 109? te¿ z pod Centralnego odje¿d¿a³ i mia³ pêtlê
przy Radiowej. Sorki nie jeŒdzi³em od paru lat autobusami, czasy szkolne mi
siê przypomnia³y..
--
Pzdr
Pawe³
http://www.hipcia.div.pl
Fazero
2003-10-17 14:14:21 UTC
www.ztm.waw.pl
dzieki za odpowiedz
Krzysztof "Damador" Radzikowski
2003-10-17 14:16:42 UTC
When: Fri, 17 Oct 2003 15:44:43 +0200
Post by Józef
mam pytanie jak dojechac z Centralnego na ul Radiowa na Bemowie ?
171 z centrum ( przystanek od centrali )
Post by Józef
i drugie pytanie jak dostac sie z centralnego na ul Lesna w Pyrach
dzieki za odpowiedz
a tego nie wiem ;/
--
http://www.osiolek.com - eDonkey linki
GCS/GAT d-- s: a-- C++ U--- P--- L+ E- W++ N+++ o++ K-
http://www.it-faq.pl/oe_tools/
Kamil Gołaszewski
2003-10-17 15:14:16 UTC
Post by Józef
i drugie pytanie jak dostac sie z centralnego na ul Lesna w Pyrach
Leśna - 504 lub 505 do Al.Lotników, a tam przesiadka w 319,709,727.

KG
Ryszard Rączkowski
2003-10-17 15:24:06 UTC
Wiem dokładnie, dokąd Kolega Józef chce się dostać, podałem Mu link do
mapki dojazdu i rozkładu ZTM.

Natomiast Kolega Fazero, mógłby odpowiadać pod przyciętym cytatem i w
sposób bardziej wyczerpujący, gdyż osoba z innego miasta nie musi mieć
pojęcia, co oznacza 507. Czy to autobus, tramwaj i skąd dokąd on jedzie.

Informacji (mam nadzieję wyczerpującej) udzieliłem.
Rico.
Michal Jankowski
2003-10-17 15:19:03 UTC
Post by Józef
mam pytanie jak dojechac z Centralnego na ul Radiowa na Bemowie ?
Zalezy gdzie na Radiowa, bo to dosc dluga ulica.
Do wyboru - tramwaj 12, autobusy 105, 507, 523.
Najbardziej uniwersalne jest 523, bo jedzie wzdluz Radiowej. Podobnie
105, ale czas jazdy wiekszy.
Post by Józef
i drugie pytanie jak dostac sie z centralnego na ul Lesna w Pyrach
dzieki za odpowiedz
Nalezy dostac sie do wezla przesiadkowego Metro Wilanowska, zwanego
przez starych warszawiakow Dworcem Poludniowym. Mozna pojechac z
Cetralnego autobusem 505 czy tramwajem 19, 33, ale zamiast tego radze
podjechac do metra (byle jakim tramwajem jeden przystanek kierunek
Praga), metrem w kierunku Kabaty do stacji Metro Wilanowska, stamtad
jednym z autobusow 709, 727, 319 do przystanku Łagiewnicka.

MJ
PS. Kup sobie bilet dobowy...
Ryszard Rączkowski
2003-10-17 15:42:28 UTC
Post by Michal Jankowski
Najbardziej uniwersalne jest 523, bo jedzie wzdluz Radiowej.
Kolega chce się dostać do Centrum Automatyzacji Systemów Dowodzenia na
WATcie, także 105 jak znalazł.
Podałem Mu link do tej placówki i mapki dojazu.
Na Radiowej jest hotel asystencki WATu, ale że to bardzo niedaleko, to z
buta można spokooojnie dać.
Rico.
Józef
2003-10-18 06:21:30 UTC
WIELKIE DZIEKI !!! KOLEDZY
te duze litery to specjalnie.
J ajestem z Krakowa i nie znam Warszawy a Wy pomogliscie mi mam autobusy i
juz sie nie zgubie.
wielkie dzieki jak bedziecie szukac cos wKrakowie napewno pomoge
Jozef