Jak dojechac samochodem na lotnisko okecie ?
Natalia
2006-08-31 19:06:28 UTC
Witam wszystkich

Mam na imie Natalia, jestem z Olsztyna i w niedziele o godzinie 20ej
musze byc na lotnisku, bedzie tam na mnie czekala siostra. Tylko
problem w tym,ze nie mam pojecia jak tam dojechac, do dworca glownego
dojade, ale nie wiem co dalej, proosze, pomozcie, bo sama sie tam
zgubiee.
Buba
2006-08-31 19:17:29 UTC
Post by Natalia
[...]
Samochodem? Autobusem?
Buba
*Co prawda jest gorzej niż było, ale za to dużo lepiej niż będzie*
MC
2006-08-31 19:21:31 UTC
Post by Natalia
[...]
Pozostawiajac dworzec po prawej rece pojedziesz dalej Alejami do pl. Zawiszy
(drugie napotkane rondo) i tam skrecisz w lewo, ale o 270 stopni (w lewo na
ukos masz wylot na gierkówke, z której musialabys skrecac na nastepnych
skrzyzowaniach). I dalej prosto do samego lotniska.
Natalia
2006-08-31 19:26:41 UTC
Post by Buba
Samochodem? Autobusem?
samochodem wlasnie, jade sama, mam 22 lat i nie znam dobrze wawy
masti
2006-08-31 19:47:57 UTC
Post by Natalia
[...]
glównego czy Centralnego?
Jak bedziesz przy Centralnym to jedziesz do placu Zawiszy. Przed Toba bedzie
duzy slup z reklamami z okragla na górze, po prawej Hotel Campanille (i dwa
inne) a po prawej na skos Dworzec Glówny.
Skrecasz na tym rondzie w lewo, a potem prosto az sie skonczy droga. Na tym
koncu jest lotnisko.
--
mst <at> gazeta <.> pl
- Mam lek gruntu - Chyba wysokosci? - Wiem co mówie. To grunt zabija!.
Terry Pratchett
Natalia
2006-08-31 19:55:20 UTC
saama nie wiem, czy glowny, czy centralny, myslalam,ze to jedno i to
samo :) . A powiedzcie mi, gdzie tam mozna najlepiej zaparkowac auto ?
by nie placic koszmarnych sum?
masti
2006-08-31 20:07:54 UTC
Post by Natalia
saama nie wiem, czy glowny, czy centralny, myslalam,ze to jedno i to
samo :) .
w Warszawie nie. Dworzec Główny przy ul.Towarowej nie jest już uzywany. Dworzec
Centralny przy Al.Jerozolimskich (koło PKiN) zna każdy kto oglądał 40-latka :)
i działa nadal.
Post by Natalia
A powiedzcie mi, gdzie tam mozna najlepiej zaparkowac auto ?
by nie placic koszmarnych sum?
na chwilę czy na kilka dni? Zrozumiałem, ze kogoś odbierasz. Jeśli tak to masz
na lotnisku wielopoziomowy parking krótkoterminowy pod hotelm Marriot Courtyard.
--
mst <at> gazeta <.> pl
- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.
Terry Pratchett
Natalia
2006-08-31 20:15:05 UTC
nie, no chodzi mi o tej uzywany dworzec , blisko palacu kultury
Przemyslaw Popielarski
2006-08-31 20:18:37 UTC
Post by Natalia
nie, no chodzi mi o tej uzywany dworzec , blisko palacu kultury
To jest stacja Warszawa Centralna.
--
./ premax
./ ***@hot.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Natalia
2006-08-31 20:22:43 UTC
to jak mam od centralnego dojechac? Duzy jest ruch w niedziele kolo 19e
?.
Bartek Jablonski
2006-08-31 20:33:55 UTC
Post by Natalia
[...]
Wejdz na http://map24.interia.pl/ wpisz jako punkt startowy swoj adres,
jako punkt koncowy "port lotniczy, warszawa" i tyle :-)

Bartek
Przemyslaw Popielarski
2006-08-31 20:31:11 UTC
Post by Natalia
to jak mam od centralnego dojechac?
Prosto na zachód Alejami Jerozolimskimi do Placu Zawiszy, na ktorym
to placu jest rondo, a poznasz go po obrzydliwym kolorowym hotelu
na rogu, to hotel Sobieski. Skrecasz mocno w lewo i jedziesz prosto
tak dlugo, az sie skonczy droga. To lotnisko.
Post by Natalia
Duzy jest ruch w niedziele kolo 19e ?.
Tylko na wlotowkach do miasta ("rodowici" warszawiacy wracają po weekendzie
z prowincji)
Michal Jankowski
2006-08-31 20:39:06 UTC
Post by Przemyslaw Popielarski
Post by Natalia
Duzy jest ruch w niedziele kolo 19e ?.
Tylko na wlotowkach do miasta ("rodowici" warszawiacy wracają po weekendzie
z prowincji)
W _tę_ niedzielę chyba także po wakacjach. Chociaż wielu już
wróciło...

MJ
masti
2006-08-31 20:47:50 UTC
Post by Natalia
to jak mam od centralnego dojechac?
tak jak pisałem w pierwszej mojej odpowiedzi :)
Post by Natalia
Duzy jest ruch w niedziele kolo 19e
o tej porze powinno być pusto. Jakieś 15,minut poloi jadąc.
Terry Pratchett
Slawomir Mateuszczyk
2006-08-31 21:20:46 UTC
Post by Natalia
[...]
A może zamiast pchać się przez centrum uda się Tobie wjechać
na Trasę Toruńską ? Wtedy trasą prosto do końca, na koncu trasy
w prawo. A na końcu tej drogi będzie już lotnisko.
Slaw
masti
2006-08-31 21:47:58 UTC
Post by Slawomir Mateuszczyk
Post by Natalia
[...]
no nie do końca. Jak tak pojedzie to skończy w Pruszkowie :)
Ale faktycznie lepiej jest jechać z gdańskiej na TT potem przy Dw.Zachodnim
prosto w ul.Bitwy Warszawskiej 1920r, dalej prosto w ul. Banacha i jak już sie
prosto nie da w prawo w Żwirki i Wigury a na koncu lotnisko.
Terry Pratchett
Przemyslaw Popielarski
2006-08-31 22:28:02 UTC
Post by masti
[...]
Zalozyles, ze skreci tak jak droga glowna, na rondzie ZS. A instrukcja byla,
ze ma jechac prosto do oporu. Czyli wlasnie w BW1920.
masti
2006-08-31 22:48:01 UTC
Dnia pięknego 2006-09-01 o 00:28:02 osobnik zwany Przemyslaw Popielarski
Post by masti
[...]
a co jest wyżej napisane? " Do końca, na końcu trasy w prawo".
TT Kończy się przy Zachodnim. Czyli zgodnie z opisem skręt w prawo w
Jerozolimskie :)
Terry Pratchett
Przemyslaw Popielarski
2006-09-01 01:11:13 UTC
Post by masti
a co jest wyżej napisane? " Do końca, na końcu trasy w prawo".
TT Kończy się przy Zachodnim.
Nie, TT konczy sie za mostem, patrzac od Brodna. Dalej zaczyna sie T-AK, a
potem al. Prymasa 1000-lecia. To tak gwoli wyjasnienia jak juz chcesz byc
drobiazgowy i naprawde chcesz zagmatwac przyjezdnemu w glowie.
MacAaron
2006-09-01 07:02:15 UTC
Post by Natalia
samochodem wlasnie, jade sama, mam 22 lat i nie znam dobrze wawy
Ja w tym wieku już znałem.

MacAaron

Następna strona >
Strona 1 z 2