zalane po burzy ulice
Lukasz Spychalski
2005-07-29 16:29:13 UTC
Halo halo, tu Muranow po bitwie ;).

Zalana Stawki rog Dzikiej/Karmelickiej w obu kierunkach na okolo 30 cm.
Na Stawkach stoja tramwaje.
--
pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
Szuwaks
2005-07-29 18:19:57 UTC
Post by Lukasz Spychalski
Halo halo, tu Muranow po bitwie ;).
Zalana Stawki rog Dzikiej/Karmelickiej w obu kierunkach na okolo 30
cm. Na Stawkach stoja tramwaje.
Dojazd do Ronda Zawiszy od Raszyńskiej zalany mocno.
Szuwaks
Aloes
2005-07-29 18:31:40 UTC
Post by Lukasz Spychalski
Halo halo, tu Muranow po bitwie ;).
Zalana Stawki rog Dzikiej/Karmelickiej w obu kierunkach na okolo 30 cm.
Na Stawkach stoja tramwaje.
Jeszcze 20 minut temu:
- skrzyzowanie Ostrobramskiej z Marsa wygladalo jak duzy plac np w Maroku
gdzie kazdy jedzie jak chce
- jadac po ulicach Wawy i prowadzac samochod czulam sie jakbym siedziala w
amfibi
- strazacy na calej dlugosci Grochowskiej maja pelne rece roboty (i nie
tylko tam z tego co slyszalam)
- tramwaje stoja

ech
z przyroda jeszcze nikt nie wygral

pozdr
aloes
Grzegorz 'Elmer' Sprzêczka
2005-07-29 23:01:36 UTC
Post by Aloes
- strazacy na calej dlugosci Grochowskiej maja pelne rece roboty (i
nie tylko tam z tego co slyszalam)
Przy skrzyzowaniu ze wspolna droga (?) bylo glebokie jezioro, przejezdny
tylko lewy pas w kierunku szembeka, do tego sygnalizacja migala wszystkim
czym mogla potegujac bajzel.
--
Walk like an Egyptian.
Drive like an Asian.
Michał Kwiatkowski
2005-07-29 18:36:46 UTC
Post by Lukasz Spychalski
Halo halo, tu Muranow po bitwie ;).
Zalana Stawki rog Dzikiej/Karmelickiej w obu kierunkach na okolo 30 cm.
Na Stawkach stoja tramwaje.
Na Krasińskiego 3 drzewa w tym jedno duże - z korzeniami :( Na oko
bezboleśnie ale tuż obok jest parking. Generalnie Żoliborz przeżył, choć
myjka niezła. Sporo połamanych drobnych gałęzi.
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski (at home)
jubell
2005-07-29 18:49:06 UTC
przy placu Narutowicza na wewnętrznym dziedzińcu akademików PW jedno drzewo
od połowy w górę leży na ziemi, drugie złamane od podstawy :] zawiało i
zamiotło.
--
///_jubell_\\\
www.studnia.pw.prv.pl gg: 4461420
Yaroosh
2005-07-29 19:28:09 UTC
W wypocinach ***@spamfe.polbox.com,
nieświadomy(a) swej niedoskonałości Lukasz Spychalski z adresu
Post by Lukasz Spychalski
Halo halo, tu Muranow po bitwie ;).
Zalana Stawki rog Dzikiej/Karmelickiej w obu kierunkach na okolo 30
cm. Na Stawkach stoja tramwaje.
A na Cyryla pływają sobię auta, znaczy tak było jak wracałem godzinę temu.
Aha, i Park Praski mocno oberwał, barierki przy Wileńskim, te od budowy,
rozgonione po całej ulicy.
--
Pozdrowerek
Yaroosh
***@spamu.interia.pl
Gusiek
2005-07-29 19:29:53 UTC
No i co, nikt nie robił zdjęć?
Pozdrawiam, Agata (żądna sensacji ;) )
SEBCIO
2005-07-29 20:12:48 UTC
Męczony przed trybunałem wreszcie wyjęczał
Post by Gusiek
No i co, nikt nie robił zdjęć?
Pozdrawiam, Agata (ż±dna sensacji ;) )
Ogrodowa: kupa polamanych drzew 2 drzewa wyrwane razem z korzeniami
wszedzie pelno malych galzezi, nikt tego nie sprzata, coz wazniejsze sa pewnie
inne szlaki komunikacyjne
przy kosciele na chlodnej zlamalo sie drzewo o metrowej srednicy
Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz
2005-07-29 20:44:10 UTC
Post by Gusiek
No i co, nikt nie robił zdjęć?
Pozdrawiam, Agata (żądna sensacji ;) )
Znalezione u kumpla - zdjecia spod dawnego CIUW ;-)
http://pd.un.cz/gallery/burza
--
,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
: :' : ***@vorlon.icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||
`- Debian, HP-UX, and Atari User. / | \
castrol
2005-07-29 21:17:58 UTC
Post by Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz
Znalezione u kumpla - zdjecia spod dawnego CIUW ;-)
http://pd.un.cz/gallery/burza
Ja rozumiem ze nerwy itp, ale czemu kazde zdjecie jest poruszone??
Czy ten twoj kolega nie umie w ogole robic zdjec?? Bo na to wyglada :D
Jacek
Wojtek Szweicer
2005-07-29 22:54:10 UTC
Post by castrol
[...]
Wiało przecież :)
w.
http://members.chello.pl/e.szweicer/
Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz
2005-07-29 23:40:06 UTC
Post by castrol
Ja rozumiem ze nerwy itp, ale czemu kazde zdjecie jest poruszone??
Czy ten twoj kolega nie umie w ogole robic zdjec?? Bo na to wyglada :D
Kolega tylko hostuje, robil kto inny ;-)
(notabene dwie osoby z tego co widze) ;-)
`- Debian, HP-UX, and Atari User. / | \
Maciek
2005-07-30 06:53:15 UTC
Ale mu się ręka z wrażenia trzęsła :)
Krzysztof Olszak
2005-07-29 20:42:14 UTC
Post by Lukasz Spychalski
Halo halo, tu Muranow po bitwie ;).
Saska Kepa:

Przy pl. Przymierza jakies klopty mial 151. Albo zderzenie z samochodem,
albo drzewo.
A teraz Ochota. Na Filtrowej na sieci leza w piciu miejscach galezie lub
wrecz cale drzewa. Jedna galaz zablokowala jadacego na Mokotow 33 tuz za
pl. Narutowicza, nastepna juz sporo wieksza znalazla sie na sieci przy
wylocie Orzechowskiej w Filtorwa blokujac, rowniez jadace na Mokotow
piec skladow 33 i 17. Nastepne jadace w tym kierunku 33 a na luku przy
Krzywickiego 17 staly, a przed nimi prawie polowa drzewa lezala na sieci
i blokowala tez czesc jezdni. Dalej na Nowiejskiej lezaly na sieci 2
wieksze konary i prawie cale drzewo na wysokosci przystanku przy Al.
Niepodleglosci w tym miejscu siec nad torem w kierunku Mokotowa obnizyla
sie do ok. 2m nad ziemia, ale odziwo sie nie zerwala. Wtym miesju w
kierunku Ochoty ugrzezla siedemnastka a za nia w al. Niepdleglosci
jakies 6 skladow.
WKD nie kursowalo - na pewno jeden z pociagow stal "na zimno" na szlaku
kolo Regul.
Z innych drzewo zawalilo pol jezni na Pawinskiego, kolo petli
tramwajowej na Banacha. Ze wzgledu na wysepke obok kierwocy autobusow
musza lawirowac po jezdni. Na Marszalkowskiej kolo budynkow 56 i 60 dwa
drzewa zlamaly sie jak zapalki na poziomie gruntu, jedno z nich lezy na
samochodach. Cala Ochota jest zasypana galeziami. Na Filtrowej przy pl.
Narutowicza jedno z drzew peklo na pol.
Jeszcze na koniec: mimo ze mieszkam na ostanim pietrze pod duzym gzymsem
woda lala sie prosto w okna w takiej ilosci, ze usczelki zaczely
przepuszczac.

Krzysztof
Lukasz Spychalski
2005-07-29 20:58:38 UTC
Post by Krzysztof Olszak
mimo ze mieszkam na ostanim pietrze pod duzym gzymsem
woda lala sie prosto w okna w takiej ilosci, ze usczelki zaczely
przepuszczac.
No wlasnie - jeszcze niedawno myslalem, ze mam wspaniale okna. Dzis o 17,
ze spaprane. A teraz mysle, ze chyba po prostu nie sa obliczone
na takie cisnienie...
--
pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
Krzysztof Olszak
2005-07-29 21:03:38 UTC
Post by Lukasz Spychalski
No wlasnie - jeszcze niedawno myslalem, ze mam wspaniale okna. Dzis o 17,
ze spaprane. A teraz mysle, ze chyba po prostu nie sa obliczone
na takie cisnienie...
Dokladnie to samo. Zbyt duzo wody naraz.

Krzysztof
Andrzej Lawa
2005-07-29 22:58:45 UTC
Post by Krzysztof Olszak
Post by Lukasz Spychalski
No wlasnie - jeszcze niedawno myslalem, ze mam wspaniale okna. Dzis o 17,
ze spaprane. A teraz mysle, ze chyba po prostu nie sa obliczone
na takie cisnienie...
Dokladnie to samo. Zbyt duzo wody naraz.
Ciekawe. Ja mam stare okna z epoki komuny (blok oddany rok przed stanem
wojennym). Drewniane, byle jakie i... jakoś nie przeciekały.

Czary? ;)
--
Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)
Krzysztof Olszak
2005-07-29 23:15:00 UTC
Post by Andrzej Lawa
Ciekawe. Ja mam stare okna z epoki komuny (blok oddany rok przed stanem
wojennym). Drewniane, byle jakie i... jakoś nie przeciekały.
Czary? ;)
Nie. Ponizej szyby masz zapewne metalowy parapet oslaniajacy oscieznice,
ktorego czesto brakuje w nowoczesnych oknach. A sama gumowa uszczelka
jak widac nie wystarczy.

Krzysztof
Gusiek
2005-07-30 06:22:38 UTC
Post by Krzysztof Olszak
Post by Andrzej Lawa
[...]
Ja mam stare, drewniane i zachodnie do tego, szczęście, ze podwójne, miałam
czas na szybką reakcję. Jak otworzyłam wewnętrzne skrzydła, to pryskało do
środka... jedno pusciło zupełnie i mam podmokłą wykładzinę przy głównym
gniazdku od komputera :D
Pozdrawiam, Agata
PiotRek
2005-07-30 18:51:13 UTC
Post by Andrzej Lawa
Ciekawe. Ja mam stare okna z epoki komuny (blok oddany rok przed stanem
wojennym). Drewniane, byle jakie i... jakoś nie przeciekały.
Ja mam okna z epoki wczesnego Gierka (1972 rok), które
przy tego typu nawałnicach niemal zawsze przeciekają,
a wczoraj - parapet suchy jak pieprz.
Po prostu kąt padania deszczu był zapewne akurat
taki, że nie przeciekło...

Pozdrawiam

Piotr