Pralnie samoobsługowe
Marcin
2004-05-31 08:33:46 UTC
witam

Znalazłem wątek z 3 sierpnia 2003r dityczący pralni samoobsługowych w wawie.
Wymieniono tam trzy pralnie:

"Pralnia Alba przy Karmelickiej 17, tel. 831 73 17
Pralnia Lili przy Paszkiewicza 6, tel. 644 68 15
Półgodzinne pranie z odwirowaniem kosztuje 9 zł. Za suszenie trzeba zapłacić
dodatkowo 6 zł.
Pralnia samoobsługowa, Gwiaździsta 21"

Orientuje się ktoś czy od tamtej pory powstały jeszcze jakieś?
pozdrawiam
Marcin
Tomasz 'Merlin' Kolinko
2004-05-31 11:07:19 UTC
Post by Marcin
"Pralnia Alba przy Karmelickiej 17, tel. 831 73 17
Pralnia Lili przy Paszkiewicza 6, tel. 644 68 15
Pó³godzinne pranie z odwirowaniem kosztuje 9 z³. Za suszenie trzeba
zap³aciæ
Post by Marcin
dodatkowo 6 z³.
Pralnia samoobs³ugowa, GwiaŒdzista 21"
Orientuje siê kto¶ czy od tamtej pory powsta³y jeszcze jakie¶?
Nie wiem, czy powstaly jakies, ja korzystalem z Lili na Paszkiewicza. W
zeszlym roku zmienili jej lokalizacje i teraz jest niedaleko Megasamu na
Surowieckiego. Dojazd jest dosyc prosty - z metra Ursynow dowolnym autobusem
2 przystanki. Nie znam adresu, ale moge podac wskazowki jak dojsc :)

pozdrawiam
Merlin
--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
What a day may bring, a day may take away
Mariusz Drozdziel
2004-05-31 13:51:18 UTC
2004-05-31,
Post by Tomasz 'Merlin' Kolinko
[...]
Podaj. :)
--
Mariusz.

== e-mail: ***@teleaudio.com.pl ==== http://tank.polsat.com.pl/~nova/ ==
== 2:482/***@fidonet.org == gpg: 46e57e6c07c1e2d67d92 17477014d50bb2cdf245 ==
Tomasz 'Merlin' Kolinko
2004-06-01 16:08:27 UTC
Post by Mariusz Drozdziel
[...]
Z Metra Ursynow na zachod autobusem 136, 179, 195, lub 206. Po dwoch
przystankach, przy Megasamie wysiadka i dalej wg mapki:

Nie znam numeru budynku mieszkalnego, ale mam nadzieje, ze mapka wystarczy.

Pranie trwa 30 minut, suszenie drugie tyle. W miedzyczasie mozna wpasc do
pizzerii zaznaczonej na mapce :)

pozdrawiam
Merlin
Mariusz Drozdziel
2004-06-06 20:36:36 UTC
2004-06-01,
Post by Tomasz 'Merlin' Kolinko
Z Metra Ursynow na zachod autobusem 136, 179, 195, lub 206. Po dwoch
przystankach, przy Megasamie wysiadka i dalej wg mapki
http://px.qs.pl/mapka.gif
Dzięki za info. Udało mi się nawet wygooglać strone tej pralni. Mam
jeszcze tylko pytanko, jak duże są te pralki? Ile KG można tam teoretycznie
wkładać?

No i jak jest z tym suszeniem? To jest jeden kombajn, czy po 30
miutach trzeba przyjśc i przełożyć ciuchy z pralki do suszarki?

Keyop
2004-06-06 20:45:06 UTC
Post by Mariusz Drozdziel
Dzięki za info. Udało mi się nawet wygooglać strone tej pralni. Mam
jeszcze tylko pytanko, jak duże są te pralki? Ile KG można tam
teoretycznie wkładać?
A nie wiem - spore są dość jak na moje wyczucie.
Post by Mariusz Drozdziel
No i jak jest z tym suszeniem? To jest jeden kombajn, czy po 30
miutach trzeba przyjśc i przełożyć ciuchy z pralki do suszarki?
Po 30 minutach trzeba przyjść i przełożyć do suszarki.

Radek, pragnący dziwnego
--
Raz w świątyni, a raz w dziurze,
Raz w bagienku, a raz w chmurze,