Smyczkowa 4
Sarpedon
2006-10-19 20:44:41 UTC
co za budynek rzadowy miesci sie przy ul. smyczkowej 4 ? przechodze kolo
niego co tydzien i ciagle mnie to trapi. i co to za anteny u ich sasiadow?

tu jest ten budynek:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=warszawa&ie=UTF8&z=17&ll=52.171464,21.016974&spn=0.003165,0.010815&t=h&om=1
Alex D. B.
2006-10-19 20:53:42 UTC
Post by Sarpedon
co za budynek rzadowy miesci sie przy ul. smyczkowej 4 ? przechodze kolo
niego co tydzien i ciagle mnie to trapi. i co to za anteny u ich sasiadow?
przy walbrzyskiej?
anteny pasma lotniczego generalnie.

Alex.
Sarpedon
nie, tez przy smyczkowej, tuz za plotem tego rzadowego budynku
Slawek Kotynski
2006-10-20 08:11:06 UTC
Post by Sarpedon
Post by Alex D. B.
Post by Sarpedon
[...]
Myślę, że chodzi o to samo, tylko macie różne punkty widzenia.
Kilkadziesiąt metrów od Puławskiej i Wałbyszkiej, klika metrów od
Smyczkowej.

Radiostacja lotnicza. Odbierałem toto na głowicy magnetofonowej :)
Miałem takiego starego kaseciaka. Gdy mu się częściowo wcisnęło
przycisk, żeby włączyć elektrykę, a jeszcze nie mechanikę,
to się robiła jakaś detekcja i brzęczało - trudne do zrozumienia,
bo FM, ale słychać wyłowić pojedyncze słowa typu
"cloud", "wind" i jakieś literowanie (typu alpha, zulu etc.)
A zaraz obok jest jakieś wojsko, które niekoniecznie ma coś wspólnego
z tą radiostacją.

Kiedyś była tam zagłuszarka (więc mogą być "nietypowe" maszty).

Była tam też chyba ubecka placówka - ktoś mi mówił,
że areszt, w któym trzymali przesłuchiwanych, ale tego nie
jestem pewien.
--
mjk
* 22 lipca, Dzien Misia * Nowa Świecka Tradycja *
Nie pisz na ***@askar.com.pl - to dla marketoidów
robbo2k
2006-10-20 09:56:31 UTC
Post by Slawek Kotynski
[...]
Okecie Informacja chyba tez tam jest, a napewno jest to o czym piszesz
czyli pogoda na kilku najblizszych lotniskach. Po lotniczemu nazywa sie
to VOLMET 127.600
w***@WYTNIJ.gazeta.pl
2006-10-24 00:36:40 UTC
Post by Sarpedon
co za budynek rzadowy miesci sie przy ul. smyczkowej 4 ?
Wywiad siedzi. Kiedyś w ramach ściemy dla ciemego ludu wisiała tam tabliczka
typu "Straż Pożarna", i pilnowali tego chłopcy z wojsk MSW. Potem zdjęli
tabliczki, jeszcze potem zrezygnowali z wartowników z kałasznikowami,
ściągneli tablice "tu kieruj broń", a potem została tylko "budka cieciowa"
przy bramie. To jest budynek typu "szkółka" - widać to po konstrukcji -
budynek "wykładowy", ten prostopadły do Smyczkowej, z klimatyzatorami na
ścianach, no i drugi, czyli stołówka. No i z tyłu anteny satelitarne - ale
MTV to oni tam raczej nie oglądają.