Niebieskie róże
MLS
2004-08-18 22:21:44 UTC
Gdzie w Warszawie mo¿na z du¿ym prawdopodobieñstwem kupiæ niebieskie ró¿e?
Podobno czasem takie bywaj± (nie naturalne, oczywi¶cie). To dosyæ wa¿ne dla
mnie :)
Pozdrawiam, mls
AB "Chepry"
2004-08-18 23:08:11 UTC
Gdzie w Warszawie można z dużym prawdopodobieństwem kupić niebieskie
róże? Podobno czasem takie bywają (nie naturalne, oczywiście). To
dosyć ważne dla mnie :)
Naturalne, naturalne... www.pf.pl, kwiaciarnie, Warszawa, podzwoń,
popytaj, znajdziesz...
Chepry (Andrzej B.)
Seba
2004-08-18 23:25:10 UTC
Gdzie w Warszawie można z dużym prawdopodobieństwem kupić niebieskie
róże? Podobno czasem takie bywają (nie naturalne, oczywiście). To
dosyć ważne dla mnie :)
Kiedyś widziałem w podziemiach centralnego (te podziemia w zdłóż peronów
tylko na górze).Obok Oscara stała babcia z niebieskimi.Napisz jak
poszukiwania bo mnie też bardzo się podobają własnie niebieskie.
Seba
MLS
2004-08-19 00:20:55 UTC
tylko na górze).Obok Oscara sta³a babcia z niebieskimi.Napisz jak
poszukiwania bo mnie te¿ bardzo siê podobaj± w³asnie niebieskie.
Muszê znaleŒæ mniej wiêcej do pi±tku, chcê zrobiæ niespodziankê pewnej
dziewczynie. Wiêc jak znajdê, to napiszê :)
p, mls
MLS
2004-08-19 00:21:44 UTC
Naturalne, naturalne... www.pf.pl, kwiaciarnie, Warszawa, podzwoñ,
popytaj, znajdziesz...
Zawsze wydawa³o mi siê, ¿e ró¿e nie rosn± "na niebiesko", st±d to moje "nie
naturalne"... Hm... Ale ja ogólnie ma³o siê na kwiatach znam ;)
p, mls
MLS
2004-08-19 00:29:21 UTC
Naturalne, naturalne... www.pf.pl, kwiaciarnie, Warszawa, podzwoñ,
popytaj, znajdziesz...
Inna sprawa - wynik zawiera zbyt du¿o obiektów. Nie mam tyle czasu by
dzwoniæ do wszystkich kwiaciarni :(
St±d te¿ pyta³em o kwiaciarnie gdzie z du¿ym prawdopodobieñstwem mo¿na takie
kwiaty dostaæ...

mls
AB "Chepry"
2004-08-19 00:53:04 UTC
Zawsze wydawało mi się, że róże nie rosną "na niebiesko", stąd to
moje "nie naturalne"... Hm... Ale ja ogólnie mało się na kwiatach
znam ;)
"Genetically modified" - ot i cała tajemnica. Kiedyś widziałem
w kwiaciarnii przy MDM-ie, obok KFC.

I jak zwykle w tego typu sytuacjach przypomina mi się _mnóstwo_
miejsc, gdzie je widziałem, ale jak potrzeba, to nie mogę sobie
przypomnieć, gdzie... :(
Chepry (Andrzej B.)
s***@seznam.cz
2004-08-19 06:16:11 UTC
Mnie powiedzieli ze niebieskie to sa farbowane czyli sztuczne.
Anubis
2004-08-19 06:52:35 UTC
Post by MLS
[...]
Przejdz sie na Dworzec Centralny, tam sprzedaja piekne bukiety i nie w
kwiaciarni ale w podziemiach
Pressto
2004-08-19 07:38:20 UTC
Witam :)
Post by MLS
Gdzie w Warszawie mo¿na z du¿ym prawdopodobieñstwem kupiæ niebieskie ró¿e?
Wielokrotnie widzia³em w kwiaciarni w Klifie na Okopowej.
Zadzwoñ i siê dopytaj. Link z telefonem poni¿ej.
http://www.klif.pl/sklepy/wa/files/aga.html

--
pozdrawiam grupê
Pressto
Egon Olsen
2004-08-19 08:03:25 UTC
Post by Pressto
Witam :)
Post by MLS
[...]
W kwiaciarni w Marriottcie (w lobby, po prawej stronie). Ceny jak u bab na
dworcu, a kwiaty ¶wie¿e, nie reanimowane :)))
Bakino
2004-08-19 08:15:48 UTC
Post by MLS
[...]
Nie wiem gdzie mo¿esz kupiæ akurat niebieskie ró¿e, ale bardzo du¿y wybór
kwiatów jest pod Hal± Mirowsk± przy Al. Jana Paw³a II, tylko tam trzeba byæ
w miarê rano, a najwiêkszy wybór jest na gie³dzie kwiatowej na ul.
Bakalarskiej, ale tam trzeba pojechaæ wcze¶nie rano.
Bakino

***@wp.pl
GG: 2389134
ROBBO 2
2004-08-19 08:22:07 UTC
Kiedy¶ widzia³em w podziemiach centralnego (te podziemia w zd³ó¿ peronów
na centralnym chyba juz nie ma kwiaciarek a niebieskie sa farbowane.
Gusiek
2004-08-19 09:46:36 UTC
Post by s***@seznam.cz
"Genetically modified" - ot i ca³a tajemnica. Kiedy¶ widzia³em
w kwiaciarnii przy MDM-ie, obok KFC.
Mnie powiedzieli ze niebieskie to sa farbowane czyli sztuczne.
Oczywi¶cie, ze to s± farbowane, ale prawdziwe ;) Sztucznie niebieskie.
Pozdrawiam, Agata
Beth Winter
2004-08-19 10:19:25 UTC
Post by ROBBO 2
Post by Seba
[...]
Nie wszystkie farbowane. Ostatnio Japonczycy wyhodowali naturalne, ale
raczej w sprzedazy tego nie ma.
Beth Winter
Wlodzimierz Macewicz
2004-08-19 13:28:46 UTC
"Genetically modified" - ot i ca³a tajemnica. Kiedy¶ widzia³em
eeee, kolor zalezy od odczynu kwasowosci/zasadowosci -- tak jak ,,modro
kapusta''

pozdrawiam WM
Michal K.
2004-08-23 06:10:47 UTC
Post by Seba
tylko na górze).Obok Oscara stała babcia z niebieskimi.Napisz jak
poszukiwania bo mnie też bardzo się podobają własnie niebieskie.
Muszę znaleźć mniej więcej do piątku, chcę zrobić niespodziankę pewnej
dziewczynie. Więc jak znajdę, to napiszę :)
Do glowy przychodza mi dwa miejsca, w ktorych dosyc czesto owe roze widywalem.
Pierwsze to targowisko pod Hala Mirowska, drugie to tzw. "patio" Metra Centrum
(ta taka patelnia na kolorowo pobazgrana). Jak nie, to faktycznie moze jeszcze
u kwiaciarek z Centralnego (kwiaciarki są tam prawie 24h, trzeba zejść do
podziemi z przystanku autobusowego dokładnie przy samym Centralnym, od strony
Jerozolimskich).